Parazit u Open airu SFF-a i još tri odlična filma na TV-u / ponedjeljak 19.08.2019.

Ovogodišnji pobjednik Kana je večeras u Open airu SFF-a u 20.30. sati. Iz biltena festivala:

Veći prikaz

Film se do 31.08.2019. može preuzeti na sljedećem linku.

Jučer u odličnom bugarskom Rounds:

View this post on Instagram

Preporuka za pogledati @sarajevofilmfestival Rounds – odličan bugarski. Crna komedija o tri patrole po dva policajca. Najtoplija preporuka, potražite ga u programu SFF-a, igra i popodne danas, a i još jedan ili dva dana. Jeste da su bile preofirne one scene in jor fejs vezivanja, davanje para od strane imigranata i vaskrsenje džankija (sve od početka ukazuje na to da će se ono desiti), ali odličnih provala ima naročito s ona dva policajca koji su na kontra političkim pogledima vizavi EUnije i kapitalizna odnosno Rusije i komunizma. Scena s Romićima je isto provala.:) I da, dosta je crna druga polovica filma. Na Q&A je bio prejak Hemon. Svako drugo pitanje mu je bilo kako ste se vi pripremali za ulogu? 😀 😀 😀 #25thsff #sarajevomonamour #rounds

A post shared by filmnatv (@filmnatv) on

jedan od policajaca kaže:

Živio sam u Ulici klasne borbe, sad se ta ulica zove Evropski put. Ništa se nije promijenilo.

:pppppppppppp

FIlm su na ovoj listi već stavili na četrdeset i osmo mjesto među najboljim u ovoj dekadi, ali garant zaslužuje više mjesto.

Black Swan

Black Swan

Pink Movies 23.00.

Crni labud je razaranje od filma u Aronofskog. Najtoplija preporuka za pogledati. Smješten je u baletni svijet New Yorka u kojem se Nina (Portman) odjednom pronađe u moru opasnih intriga koje nastaju dolaskom njezinog novog rivala (Kunis). Uz redatelja kakav je Aronofsky (mada je prno u šišomira s Majkom!:ppp), nesumnjivo je da gledatelja očekuje uzbudljivo i, ponekad, zastrašujuće filmsko putovanje.

FIlm se na mapi Movielanda nalazi u kvadrantu F5:

RTS2 22.20.

Romantična drama/horor o ljubavi dvoje vampira koja traje stoljećima. Depresivni muzičar Adam (T. Hiddleston) ponovno se susreće sa svojom životnom ljubavi Evom (M. Wasikowska), ali ljubav je na kušnji kad se pojavi divlja i nekontrolirana Evina sestra (T. Swinton).

U ovom filmu kultnog redatelja Jima Jarmuscha sofisticirani vampirski par druži se s velikanima kao što su Schubert, Shelly i Byron, vozi se u starinskim automobilima i skuplja rijetke električne gitare.

Samo ljubavnici preživljavaju prikazan je na mnogobrojnim međunarodnim filmskim festivalima, a od popriličnog broja nominacija i nagrada nominiran je i za Zlatnu palmu 2013. godine u Kanu.

Film je prikazan i na devetnaestom SFF-u 2013. godine u okviru programa Laško Summer Nights. Iz kataloga festivala:

Veći prikaz

Sjećaš li se Dolly Bell?

TV1 22.40.

Periferijski milje grada Sarajeva, životni je prostor u kojem 60-tih godina prošlog vijeka sazrijeva mladi Dino Zolj, koji na samoj ivici delikvencije čini svoje prve korake u život. Film je presjek jedne porodice koja živi uz svakodnevne lekcije iz komunističog vaspitanja i morala koje im drži tragičn lik oca u sjajnoj interpretaciji Slobodana Aligrudića.

Priča o odrastanju jednog šesnaestogodišnjaka sa sarajevske periferije. Početkom 60-tih, u vrijeme prvih uvoznih vespi i igranki uz muziku sa gramofona, na samoj ivici delinkvencije, dječak čini svoje prve, nespretne i nesretne, korake u život. U porodici raste uz svakodnevne lekcije iz komunističkog učenja, vaspitanja i morala iz usta oca, tragičnog kućnog despota, iz kojeg se često prospe bol. I tako, jednog ljetnog raspusta, dječak postaje bogatiji za jedno iskustvo, iskusniji za jednu nesreću, nesretniji za jednu ljubav…