Le grand bain, Sleepers i Honey, I Shrunk the Kids – odlični filmovi u 20.00 sati na TV-u / subota 11.10.2109.

CineStar TV Premiere 1 20.00 sati.

Na listi nagrade publike je odmah ispod Kapernauma na SFF-u prošle godine:

Veći prikaz

Scena nastupa vam bude razgalila srce kao oni curice u Little Miss Sunshine ili dječka u Napoleon Dynamiteu. Oba ova filma možete naći na listingu “gradova” 😀 Movielanda na sljedećem linku. A onda možete baciti oko i na mapu. Kako je u njihovom rangu možete onda misliti koliko je vrhunska ova fillgud komedija o sredovječnim dječkima koji treniraju sinkrono plivanje. 😀 😀 😀 Film se nalazi i na listi najboljih mi filmova neameričkih pogledanih u 2018. godini na sljedećem linku.

O filmu iz biltena festivala:

Veći prikaz

Bilten iz kojeg je tekst o filmu možete preuzeti na sljedećem linku, žurnal dvadeset i četvrtog SFF-a možete preuzeti na sljedećem linku, a katalog na ovom linku.

Prva Plus 20.00.

Nakon što nepromišljena psina protiv starog čovjeka pođe po zlu, četiri dječaka iz Hell's Kitchena osuđena su na godinu dana popravnoga doma u sjevernom dijelu države New York. Životi dječaka ondje će se promijeniti zbog brutalnih batina i ponižavajućeg zlostavljanja koje trpe od stražara koji bi ih trebali štititi. Nakon niza godina, kada su dvojica mladića optužena za ubistvo jednog od njihovih starih zlostavljača, užasni događaji iz njihove prošlosti dolaze na vidjelo. No budući da je jedan od mladića sada javni tužilac, čini se da će pravi zločinci napokon biti predani pravdi. Oscarom nagrađeni redatelj Barry Levinson u ovome je kontroverznom filmu okupio snažnu ekipu glumaca, uključujući Kevina Bacona, Billyja Crudupa, Minnie Driver, Oscarom nagrađenog Dustina Hoffmana, Brada Pitta te Oscarom nagrađenog Roberta De Nira.

Na mapi Movielanda film se nalazi u kvadrantu C7:

FOX Movies 20.05.

Pripremite se za avanturu života u hit-komediji Dušo, smanjio sam djecu. Rick Moranis glumi zaokupljenog izumitelja koji jednostavno nikako ne uspijeva osposobiti svoj elektromagnetski stroj za smanjivanje. Tada, kad slučajno smanji svoju djecu na visinu od 6 mm i baci ih u smeće, prava avantura počinje. Sada se djeca suočavaju s nevjerojatnim opasnostima dok se pokušavaju domoći kuće kroz džunglu vlastitog dvorišta. Uraganske prskalice. Pčele bombarderi. Odbjegla kosilica i još mnogo, mnogo više. U režiji oskarovca Joea Johnstona (vizuelni efekti, Otimači izgubljenog kovčega, 1981.), ovaj hit koji je probio sve rekorde pun je nevjerojatnih specijalnih efekata, urnebesne komedije, divlje jurnjave i neprestanih iznenađenja.